One Voice met Marcel en Lydia Zimmer

Nieuws

Het Ridderkerkse jongerenkoor One Voice verzorgt op vrijdag 26 juni een zomerconcert in samenwerking met Marcel en Lydia Zimmer. Ook het Worship-Corazón koor en kinderkoor De Sleutel verlenen medewerking aan deze avond in de Goede Herderkerk. Daar bovenop komt nog dat One Voice speciaal voor dit concert iedereen heeft uitgenodigd om mee te zingen waardoor er ook nog een gelegenheidskoor is ontstaan.

“We vinden het heel leuk dat we een afwisselend programma kunnen brengen voor het hele gezin. De kinderen hebben al heel hard hun best gedaan om de liedjes uit hun hoofd te leren en ook voor One Voice is het leuk om te repeteren met zoveel enthousiaste leden van het gelegenheidskoor. We hopen dat zo veel mogelijk mensen met ons mee willen genieten van deze avond" aldus de organisatie van One Voice.

Marcel en Lydia Zimmer zijn landelijk bekend geworden met het schrijven en zingen van inmiddels voor veel christenen bekende liedjes voor zowel volwassenen als kinderen. Liedjes van hun hand zijn ook opgenomen in de zangbundel van Opwekking.
Het concert in de Goede Herderkerk begint om 20.00 uur. De kerkdeuren aan de Seringenstraat 1 in Ridderkerk-West gaan om 19.30 uur open. De concerten van One Voice zijn tot nu toe altijd gratis te bezoeken geweest. Helaas zal voor het concert dit jaar wel een kaartje moeten worden gekocht. Deze zijn te koop bij de ingang en kunnen worden gereserveerd via: www.jongerenkooronevoice.nl. De kaarten kosten € 7,50. Kinderen tot twaalf jaar mogen voor € 5,-- naar binnen. Er zijn ook gezinskaarten voor € 25,-- verkrijgbaar.
Foto:
Marcel en Lydia Zimmer zingen op 26 juni in de Goede Herderkerk.