Bolderkar voor Baloe

Nieuws

RIDDERKERK - Met de aanschaf van een bolderkar is een grote wens in vervulling gegaan voor het Ridderkerkse kinderdagverblijf Baloe. Met deze mooie witte kar is het mogelijk om zes kinderen te vervoeren naar bijvoorbeeld de kinderboerderij of samen met de juf een boodschapje te gaan doen.

Met een veiligheidstuigje kunnen de kleintjes veilig naar de plaats van bestemming gereden worden. De aankoop was mogelijk dankzij de opbrengst van de braderie die op 28 maart jl. plaatsvond bij het kinderdagverblijf aan de Marsmanstraat. Ondanks de regen was de aanloop van ouders met hun gezin en de buurt groot. Met dank aan sponsors voor de prachtige prijzen werden goede zaken gedaan met het rad van fortuin.

Foto:
Kinderdagverblijf Baloe kan nu de weg op met een mooie witte bolderkar ziet met daarop de tekst, “Kinderopvang SKR, ruimte om te groeien”.