Feyenoord-training op kunstgras

Sport

In samenwerking met Sport en Welzijn organiseert Feyenoord een serie van vijf trainingen voor kinderen uit de wijken Slikkerveer en Ridderkerk Centrum/West.

Deze trainingen staan onder leiding van een echte Feyenoordtrainer en staan in het teken van techniek, teamwork en discipline. Daarnaast is er aandacht voor gezonde voeding. De deelnemers dienen bijvoorbeeld op trainingsdagen altijd goed te ontbijten en altijd een bidon met water bij zich te hebben op het trainingsveld.

De trainingen vinden op 3, 10, 12, 14 en 17 augustus plaats op het Cruyff Court in Slikkerveer van 12.00 tot 13.00 uur en het Kunstgrasveld aan de Frans Halsstraat in Ridderkerk van 14.00 tot 15.00 uur. Jongens en meisjes in de leeftijd van 9 t/m 12 jaar aan deze trainingen meedoen.

Deelname is gratis, maar per locatie is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Inschrijven kan tot en met 30 juli bij Brendon Tholenaars: b.tholenaars@sportenwelzijn.nl. Men moet in de mail aanmelden met naam, leeftijd en het veld waarbij men in de buurt woont.