Reünie voor personeel Opel Van Twist

Nieuws

Het kan niet alleen de tijdsgeest van de zeventiger en tachtiger jaren geweest zijn waardoor zovelen zich zo nauw betrokken voelden bij het bedrijf Van Twist Opel in Ridderkerk. Zij voelden zich onderdeel van een familie. Autobedrijf Van Twist voerde het merk Opel waarvan het jaren lang toonaangevend was niet alleen in de regio Ridderkerk maar ook landelijk. Honderden mensen waren werkzaam voor de Van Twist bedrijven in Dordrecht- Oud-Beijerland en Ridderkerk.

Met het oog op een reünie zoekt een aantal oud-medewerkers nu driftig naar oud-collega’s , die werkzaam zijn geweest op de vestiging aan de Sportlaan in Ridderkerk. “De eerste reacties zijn overweldigend. Het allermooist is om alle familieleden weer bij elkaar te krijgen. Vandaar deze oproep in de krant” aldus de initiatiefnemers.

De reünie wordt gehouden op 31 oktober 2015. Aanmelden met contactgegevens kan bij het secretariaat van Kemper en Van Twist in Dordrecht: 078-6326600, of info@kvt.nl. Alle gegevens worden doorgezet naar de collega’ s die deze reünie organiseren.