Ank en Anrie Remus

Gratis dansworkshop

Nieuws

Het wijkideeteam van Ridderkerk Centrum geeft zaterdag 19 september een workshop dans in samenwerking met de Ridderkerkse dansleraar Anrie Remus. Voor deelname is danservaring niet nodig. Een danspartner evenmin, want deze middag staat ´Style in Line´ op het programma.

Deze door Anrie Remus ontwikkelde dansvorm maakt het mogelijk om alle bekende stijldansen op individuele basis uit te voeren. Zo leert men bij de workshop op een simpele manier de beginselen van verschillende dansen, zoals onder andere merengue, cha cha en weense wals.

De dansmiddag is op zaterdag 19 september van 14.00 tot 16.00 uur in ‘Studio R’ van Roelie ’t Jong aan de Koninginneweg 150, unit 14, (de voormalige Huishoudschool). Deelname is gratis. Voor meer informatie en aanmelding kan men contact opnemen met Roelie ’t Jong: info@roelietjong.nl of 06 5588 5980.

Wie na deze middag de smaak te pakken heeft kan een volledige cursus ‘Style in Line’ volgen in Danscentrum Remus in Rotterdam-IJsselmonde. Alle informatie over de lessen en dansavonden op zaterdag is te vinden op:  www.danscentrumremus.nl. Voor meer informatie zijn Ank en Anrie Remus bereikbaar via 0180-428781.