Gratis verpleegkundig spreekuur

Nieuws

RIDDERKERK - Het Aafje trefpunt locatie Reyerheem is inmiddels al ruim een maand dé ontmoetingsplek in de buurt. Bij de verschillende activiteiten mogen ze een toenemend aantal wijkbewoners verwelkomen.

Omdat zij met de programmering graag aansluiten bij wat klanten van ze vragen gaan ze met ingang van heden starten met een wekelijks verpleegkundig spreekuur. Iedere vrijdagmorgen is men tussen 11 uur en 12 uur welkom op de locatie aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk.

Tijdens dit vrij inloopspreekuur beantwoordt een deskundige verpleegkundige graag alle vragen op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Bijvoorbeeld over de mogelijkheden om langer zelfstandig thuis en dus in de vertrouwde omgeving te blijven wonen.