Paniek in De Loods

Nieuws

RIDDERKERK - Zaterdag 29 augustus is er weer een nieuwe editie van Paniek in De Loods. Dit concept, een samenwerking met DJ Panic, staat bekend onder de liefhebbers van de oldschool, hardcore, freestyle, early rave. Dj Panic weet iedereen keer op keer te verassen met hoogwaardige line-up’s en een onbeschrijfelijke sfeer. Deze editie zal in het teken staan van Oldschool Gangsters.

Bij een Oldschool Gangsters editie hoort ook een gangster line-up bestaande uit DJ Rob, Stanton, Ricos, Dazzler, Armand, Ricky Da Dragon and Mr Paniek in De Loods himself: Panic! De avond zal gehost worden door, hoe kan het ook anders, MC JOE!

De deuren van De Loods zijn open van 21 uur tot 4 uur. Tickets in de voorverkoop kosten 8 euro en zijn verkrijgbaar via www.deloodsridderkerk.nl/tickets. Aan de deur op de avond zelf bedraagt de toegang 12 euro. Minimum leeftijd van dit feest is 18 jaar.

Voor meer informatie www.deloodsridderkerk.nl of facebook.com/deloodsridderkerk.