Vlekkeloze 3 x 2

Nieuws

RIDDERKERK - De jeugdwielertour 3 x 2 is tot volle tevredenheid van de organisatie verlopen. De organisatie had dit jaar geen reden tot klagen na het jaarlijkse evenement met ruim 300 kinderen en 130 vrijwilligers. “Ik heb dit keer niks te mopperen” aldus voorzitter Peter van Dijke bij de finale. Hij had dit keer geen reden tot klagen over de medewerking voor en tijdens de tour van overheden en andere partijen. Ook het weer werkte dit jaar honderd procent mee.

Traditiegetrouw werd het zesdaagse festijn afgesloten met een feestelijke rondrit met versierde fietsen door Ridderkerk. Daarna werden in sporthal De Fakkel de klassementen bekend gemaakt. De optelsom van alle klassementen leverde de grote beker, medailles en gele truien op voor ploeg van Roxy ’s Hair & Bodycare.