Praten met een Ridderkerker

Nieuws

RIDDERKERK - In de reeks herhalingen van “Praten met een Ridderkerker” wordt op zondag 23 augustus tussen 13 uur en 14 uur een opname van een interview uitgezonden dat Ger Schilt op 6 maart 1988 had met mevrouw Nancy Achterberg en de heren Casper Touset en Daan Blinde.

In de jaren 80 waren zij mede verantwoordelijk voor het vergaren van gelden via de Stichting “Vrienden van de SLOR” om Radio Ridderkerk te voorzien van de benodigde financiële ondersteuning. Nancy Achterberg was lid van het bestuur van de Stichting “Vrienden van de SLOR”, Casper Touset was de eerste voorzitter van de Stichting Lokale Omroep Ridderkerk en Daan Blinde was penningmeester bij beide stichtingen. Nancy en Daan zijn inmiddels overleden. Casper geniet van zijn pensioen en is woonachtig in Harderwijk. De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren op de Ridderkerkse kabel via 107.1 FM, in de ether via de 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl.