Clubkampioenschappen tennisvereniging d’Oudelande

Sport

RIDDERKERK - Vandaag zullen de jaarlijkse clubkampioenschappen bij tennisvereniging d’Oudelande in Ridderkerk weer van start gaan. Jong en oud zullen gaan strijden voor de prestigieuze titel beste tennisser van d’Oudelande. En dit is met zo’n 600 leden geen makkelijk te behalen titel. Het toernooi zal verdeeld worden in verschillende niveaus zodat elke speler in zijn of haar speelsterkte een kans heeft om kampioen te worden.

Dit jaar zullen wederom titelverdediger Franklin Slingerland en Pieter van der Linde bij de heren de grootste kanshebbers zijn. Bij de dames mag Keetie Duikers haar titel verdedigen.

Bij de jeugd zal het dit jaar vooral bij de jongens erg spannend worden. De jongens van het eerste jongensteam zullen waarschijnlijk de prijzen gaan verdelen in zowel het enkel als het dubbelspel. Bij de meisjes zal Nikki van Velzen torenhoog favoriet zijn. Van Velzen won al twee jaar op rij het open toernooi en is regerend clubkampioen.

Ook donderdag 3 september zal weer 1 van de jaarlijkse hoogtepunten van de clubkampioenschappen zijn als de drukbezette mosselavond weer zal worden gehouden.
Iedereen is welkom om de komende weken te komen kijken op het park van de tennisvereniging aan de Oosterparkweg. De barcommissie zal er voor zorgen dat ook de inwendige mens goed zal worden voorzien.