Scootmobieltocht volgende week ingehaald

Nieuws

De 3e scootmobieltocht welke enkele weken geleden gereden zou worden, wordt volgende week donderdag 27 augustus ingehaald. In verband met het slechte weer ging de laatste de tocht helaas niet door. Tijdens dit leuke en gezellige uitje komt men met de scootmobiel langs de mooiste natuur- en recreatiegebieden van Ridderkerk en omgeving.

De route is ongeveer 18 kilometer. Halverwege de route wordt er even uitgerust voor een heerlijk drankje bij Van der Valk Ridderkerk. De tocht begint om 13 uur, de startplaats is het WVC Bolnes (Noordstraat 255a).

De kosten zijn 5 euro euro. De scootmobieltocht is een onderdeel van de zomeractiviteiten voor senioren, welke georganiseerd worden door Karaat Ridderkerk, Aafje en Sport en Welzijn. Aanmelden voor de scootmobieltocht of meer informatie? Neem dan contact op Karaat Ridderkerk 0180 – 43 23 50.