Foto RVVH TV

FC Lisse op de valreep naast RVVH

Sport

RIDDERKERK - Bijna sleepte RVVH de tweede driepunter in de Topklasse binnen. Maar bijna is niet helemaal. De vierde minuut van de blessuretijd (in totaal vijf minuten) liep al toen Cerilio Cijntje met een fantastische volley de 0-1 achterstand, gescoord door Rensy Barradas zo'n 20 minuten voor tijd, alsnog wegpoetste en RVVH in mineur uit de bollenvelden liet vertrekken.

RVVH had over de hele wedstrijd bezien de beste kansen op een doelpunt. Toen die dan was gemaakt en de thuisclub maar niet door de hechte RVVH defensie heen leek te komen geloofde menig Ridderkerker al in de winst. De blessuretijd besliste echter anders. Niettemin kan RVVH met vier punten uit twee wedstrijden terugzien op een goed debuut in de Topklasse.