Dansen in de fotostudio

RIDDERKERK - Afgelopen zaterdag, 19 september, was de fotostudio van Roelie ´t Jong omgetoverd tot een dansstudio. Deze middag vond de door het Wijkideeteam Centrum georganiseerde dansworkshop ´Style in line´ plaats. Deze druk bezochte dansmiddag werd verzorgd door Ank en Anrie Remus van Danscentrum Remus. Het werd een zeer geslaagde dansworkshop want de deelnemers deden enthousiast mee om een aantal dansen onder de knie te krijgen, zoals o.a. de mambo en de cha cha.

´Style in line´ is door Anrie Remus ontwikkeld. Het grote voordeel van deze dansvorm is dat alle bekende stijldansen op individuele basis kunnen worden uitgevoerd zonder dat men een danspartner nodig heeft.
Een volledige cursus 'Style in Line' kan worden gevolgd in Danscentrum Remus in Rotterdam-IJsselmonde. Informatie hierover is te vinden op de website www.danscentrumremus.nl. Bellen kan ook: 0180-428781.

Er volgen nog meer leuke activiteiten die het Wijkideeteam Centrum organiseert, zoals o.a. een bingomiddag op dinsdag, 6 oktober, Meer informatie staat op de internetpagina van het Wijkideeteam: www.wijkideeteam-ridderkerkcentrum.nl