Gratis fotoshoot

RIDDERKERK - Het wijkideeteam Centrum Ridderkerk organiseert ook dit jaar weer een gratis fotoshoot  voor de inwoners van het centrum. De fotoshoot vindt plaats op zaterdag 31 oktober. Vorig jaar gingen de deelnemers op de foto in de toen pas geopende fotostudio 'Studio R' van Roelie ´t Jong in de oude huishoudschool aan de Koninginneweg.  Onder de deelnemers werd één winnaar geloot die een miniposter kreeg aangeboden door het Wijkideeteam.
Omdat dit een geslaagde, leuke dag was blijft de opzet dit jaar hetzelfde. Belangstellenden moeten zich aanmelden bij Roelie 't Jong en kunnen de mini fotoshoot boeken tussen 10 en 17 uur. Via de e-mail ontvangen de deelnemers na de fotoshoot de digitale bestanden. Aanmelden kan via de mail: info@roelietjong.nl of via telefoon: 06-55885980.

Wanneer:           zaterdag 31 oktober 2015

Waar:                   Studio R, Koninginneweg 150 (unit 14), 2982 AP in Ridderkerk

Hoe laat:             Tussen 10.00 en 17.00 uur