Sinterklaasfeest in Rijsoord

RIDDERKERK - Sint Nicolaas doet op zaterdag 14 november zijn intrede in Rijsoord! De goedheiligman vaart met een deel van zijn Pieten met een bootje over de Waal om rond 9.30 uur aan te kunnen komen bij de Waalweg. De Sint zal voet aan wal zetten nabij restaurant "Ross Lovell". Het ontvangstcomité van Oranjevereniging Nederland & Oranje mag hem officieel welkom heten. Ook klaar voor de ontvangst staan majorettes en muzikanten van muziekvereniging Sursum Corda en ruiters van manege Waalzicht. Zij zullen de koets begeleiden waarmee de Sint een feestelijke rondrit door Rijsoord zal maken. Eindpunt is de Gereformeerde kerk aan de Rijksstraatweg 95, waar veel kinderen verzameld zullen zijn voor een Sinterklaasfeest dat om ± 10.15 uur zal beginnen. De Sint zal op deze ochtend een aantal kinderen op het podium ontvangen. Ook is het mogelijk om na afloop met Sinterklaas en de Pieten op de foto te gaan. Alle aanwezige kinderen mogen rekenen op een traktatie. Toegang tot het feest is gratis voor kinderen van leden van Nederland & Oranje (op vertoon lidmaatschapskaart). Voor niet-leden is de entree € 2,50 per persoon. Voor meer informatie: www.oranjevereniging-rijsoord.nl.