Afgevaardigden van de deelnemende verenigingen achter het dranghek bij Albert Heijn

Penningmeesters bedelen om AH-sponsormunten

RIDDERKERK - Onder grote belangstelling van de 'penningmeesters' van de deelnemende verenigingen is afgelopen zaterdag de sponsoractie bij Albert Heijn in Ridderkerk en Slikkerveer begonnen. Alle deelnemende verenigingen konden zaterdag een promotiepakketje ophalen om hun leden , supporters en overige fans te gaan enthousiasmeren voor deze ludieke actie. Daar werd gretig gebruik van gemaakt en veel van de aanwezige bestuurders konden het niet laten om direct achter het dranghek plaats te nemen om klanten naar de sponsormunten te vragen, zoals dat bij andere spaaracties door kinderen wel gebeurt. Dat leverde naast een leuke foto ook direct de eerste munten op! Voor alle deelnemende verenigingen en hun spaardoelen kan me de Facebookpagina van de winkels bezoeken: www.facebook.com/AHDillenburgplein of www.facebook.com/ahridderhof.nl.