Sledehonden maken kerstviering Metronoom onvergetelijk

RIDDERKERK - De kerstviering werd dit jaar een onvergetelijke dag voor de kinderen van kinderdagcentrum  Metronoom. Dankzij een schenking van de Ridderkerkse stichting Fonobori  stond het kerstevenement dit jaar geheel in het teken van een sledetocht met echte husky's. Zevenentwintig kinderen met een verstandelijke beperking kregen de mogelijkheid om een prachtige hondensledetocht te maken door het park aan de Randweg. Ook was er gelegenheid voor de kinderen om contact te maken met deze wolfachtige honden met hun felblauwe ogen en lieve karakter. Het ervaren team van de Syberische Husky kennel 'Griffin's Pride' wist de kinderen op een prettige en enthousiaste manier te begeleiden. Compleet onder de modder en met stralende ogen kwamen de kinderen één voor één terug van het avontuur met de slee. Kortom een fantastische belevenis voor de kinderen en hun begeleiders van de organisatie Pameijer. Een ervaring om nooit te vergeten.