Oud en nieuw voor Ridderkerkse jeugd in De Fakkel

RIDDERKERK - Het jaar 2015 loopt ten einde en 2016 dient zich bijna aan. Een mooie reden om feest te vieren. Wederom kunnen alle jonge Ridderkerkers het nieuwe jaar gezellig inluiden tijdens NYE in sporthal De Fakkel. Er kan gedanst worden op muziek van DJ's Von Blitz, Jayden Hey, Sebastian Moreno en Stevie-Est.

De avond start om 00.30 uur en gaat door tot 04.00 uur. De deuren sluiten om 02.30 uur. Ook dit jaar is de entree gratis en is iedereen verplicht om een ID mee te nemen. De garderobe kost 1 euro. Bezoekers worden daarom verzocht een 1 euromunt contant mee te nemen om lange rijen voor de ingang te voorkomen. Alcoholische dranken worden alleen geschonken aan personen boven de 18 jaar in verband met wetgeving omtrent alcohol.

Het jongerenwerk van SenW wenst iedereen alvast een gelukkig 2016.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom NYE via Facebook.com/SportenWelzijn.