Stockfoto

Cursus natuurfotografie

RIDDERKERK - Bioloog en fotograaf Lex Kreffer zal in het vroege voorjaar van 2016 een cursus natuurfotografie geven in Ridderkerk. De deelnemers kunnen met theorie- en praktijklessen leren hoe ze mooie natuurfoto's kunnen maken. Enerzijds draait dit om techniek en instellingen, anderzijds om beeldsamenstelling. De cursus is vooral geschikt voor beginnende fotografen. De theorie wordt behandeld tijdens de avondlessen op woensdag 17 februari, woensdag 2 maart en woensdag 16 maart in NME-centrum "De Groene Draak" in Ridderkerk-West. Op zaterdag 20 februari en zondag 6 maart gaat men buiten met de camera's aan de slag. Er kunnen maximaal twaalf personen deelnemen. Het cursusgeld bedraagt 50 euro voor leden van Natuurvereniging IJsselmonde en 60 euro voor niet-leden. Aanmelden kan bij Christa Groshart: 0180- 428262 of secretariaat@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.