Van Gent Protection verhuist

RIDDERKERK/ H.I.AMBACHT - Van Gent Protection heeft per 1 januari een nieuw adres. Het bedrijf werkte jarenlang vanuit het vertrouwde adres aan de Rijksstraatweg in Ridderkerk. Met ingang van het nieuwe jaar verhuist Peter van Gent met zijn zaak naar Veersedijk 101 in Hendrik-Ido-Ambacht.

"Op termijn moesten we weg van de Rijksstraatweg'' vertelt Van Gent. "We waren nog niet actief op zoek naar een nieuwe locatie, maar dit kwam op ons pad. De nieuwe locatie past goed bij onze wensen en visie voor de toekomst.''

Van Gent Protection trekt in in het pand van woningbouwstichting Rhiant. "Zij hadden ruimte over en we zijn een goede match. Het bleek moeilijk om in Ridderkerk een betaalbare, goede locatie met een geschikt buitenterrein te vinden. Aan de Veersedijk hebben gevonden wat we zochten.''

Het dakdekkersbedrijf heeft vele jaren ervaring op het platte dak en in het onderhouden van daken voor vastgoedbeheerders, verenigingen van eigenaren, woningstichtingen, woningbouwverenigingen en particulieren. Als certificaathouder van Derbigum en het IKO Roof Concept wordt uitsluitend gewerkt met dakbedekking van hoge kwaliteit en alle medewerkers zijn geschoolde dakdekkers met ruime ervaring.

Naast dakbedekking zorgt Van Gent Protection ook voor dakveiligheid op daken in de vorm van eigen permanente hekwerk GePro. Dit product voldoet aan de NEN-EN-ISO 14122-3 en de ingetrokken Arbobeleidsregel 3.16 aangevuld met een indicatieve slingerproef. Dit product is zelfdragend, dus geen perforatie in de dakbedekking. Het product is gekeurd door Aboma.

Van Gent Protection B.V., Veersedijk 101, 3341LL Hendrik-Ido-Ambacht. Wie meer informatie wil, kan bellen naar 0180-422184 of mailen naar info@vangentprotection.nl. Zie ook www.vangentprotection.nl.