Ronald Oudman komt met een conference

RAMSES On Stage

RIDDERKERK - ToBe presenteert op woensdag 6 januari "RAMSES On Stage" in Het Plein in Ridderkerk. Dit open podium van het cultuurcentrum biedt getalenteerde muzikanten, zangers, dansers, performers en beeldend kunstenaars de kans om hun kunsten te vertonen voor publiek.

Deze editie van RAMSES biedt zes verschillende acts. De jeugddrumband van muziekvereniging Harmonie Slikkerveer mag de opening verzorgen. Daarna zal Emmy Mulder gedichten voordragen en vertellen over de Ridderkerkse dichtersgroep Ridder Dichters. Het fagotkwartet 'Fagottesk' mag laten horen dat de fagot nog springlevend is. Singer-songwriter Marjolein van der Heide komt helemaal uit Amsterdam om in Ridderkerk haar in het Nederlands geschreven liedjes te laten horen. Cabaretier Ronald Oudman is ook van de partij met een conference. Ook zal hij vertellen over zijn andere passie 'cartoons maken'. De avond wordt afgesloten met een optreden van de popband No Time To Lose, een formatie die wordt gecoacht door ToBe-docent Silvan van der Zwaag. De avond in Het Plein begint om 19.30 uur en duurt tot ± 21.00 uur. Toegangskaartjes (inclusief consumptie) kosten 5 euro en zijn verkrijgbaar aan de zaal.

Getalenteerde kunstenmakers met veel of weinig ervaring kunnen zich voor een optreden aanmelden door het sturen van een mail naar: ramses@tobe.nl,