Katerina Rijswijk wil zich met kwaliteit onderscheiden

Snackbar overgenomen

RIDDERKERK - Snackbar Michelle in Ridderkerk is per 1 januari overgenomen door Katerina Rijswijk en haar echtgenoot. Zij was al het vertrouwde gezicht van de snackbar aan de Geerlaan 92 en wil op dezelfde voet verder: "Dit is nog een echt Hollandse snackbar met veel dingen die we nog zelf maken."

De populaire spareribs van snackbar Michelle (die naam blijft gewoon) zijn hier een voorbeeld van. Die worden niet kant en klaar gekocht bij een groothandel. Katerina bereidt ze helemaal zelf met een marinade met louter verse ingrediënten. "Er komt helemaal niks voor uit een pakje en dat proef je" stelt ze. Gewild zijn ook de kaasballetjes uit eigen keuken en hamburgers die van de grill komen. De onderneemster hoopt ook van het nieuwe broodje Michelle een klassieker te maken. Met de onderscheidende kwaliteit mag de snackbar bij een groeiend aantal bedrijven bezorgen.

Ter gelegenheid van de overname is er heel de maand januari een actie op woensdag. Men kan dan voor € 2,50 een portie frites met een frikadel of kroket krijgen. Snackbar Michelle is geopend op maandag en dinsdag van 17.00 tot 21.00 uur, woensdag en donderdag van 12.00 tot 21.00 uur, zaterdag van 12.00 tot 21.00 uur en zondag van 16.00 tot 21.00 uur. Bezorgen is alle dagen mogelijk tussen 12.00 en 14.00 uur en 16.00 en 21.00 uur: 0180-443255.