Collecte Stichting Draagt Elkanders Lasten goed voor 5500 euro

RIDDERKERK - De onlangs in Ridderkerk gehouden huis aan huis collecte van Stichting Draagt Elkanders lasten heeft het prachtige bedrag opgeleverd van 5500 euro voor hulp aan Roemeense kinderen. De bijna 100 collectanten hebben hiermee ruim 150 euro meer opgehaald dan vorig jaar.

Het bestuur van de stichting wil iedere gever, of het nu van een klein of groter bedrag was hiervoor hartelijk bedanken.

Het geld zal worden gebruikt voor verdere ontwikkeling van Pentru Tine, een project voor sociale dagopvang voor kinderen van 4 tot 14 jaar in Botosani in Roemenië.

Ook een tweetal kindertehuizen in Cluj Napoca wordt gesteund met een bijdrage.

Voor wie niet thuis was tijdens de collecte, kan men alsnog een gift overmaken via IBAN nr. NL30INGB0670471046 t.n.v. Stichting Draagt Elkanders Lasten te Ridderkerk o.v.v kinderhulp.

Informatieavond

Op dinsdag 19 januari om 19.45 wordt een informatieavond georganiseerd in zorgcentrum Riederborgh waar belangstellenden van harte welkom zijn.

Er worden foto's en een film vertoond over het werk wat de stichting doet in Roemenië.

De avond is vrij toegankelijk, wel zal er een collecte zijn.