Workshop 'Even stilstaan'

RIDDERKERK - Op donderdag  21 januari van 10 uur tot 12.30 uur kunt u deelnemen aan de workshop Even stilstaan begeleid door Mieke Mudde, kunstzinnig dynamisch coach.

,,Er wordt ons o.a. door sportscholen in januari nogal eens voor gehouden dat we meer moeten bewegen. Dus hoezo: Even stilstaan? Er wordt ons ook geleerd dat stilstand achteruitgang betekent en het is een feit dat we steeds vaker geneigd zijn door te blijven hollen. Toch is het belangrijk af en toe eens even stil te staan om je te her-inneren, je weer bewust te worden wie je bent, waar je mee bezig bent, wat je achter je kunt laten, waar je aan gaat werken en wat de Bron is van waaruit je leeft en werkt. Al tekenend, schilderend of knippend en plakkend vormen we ons een beeld hiervan, daarbij geholpen door de Lichtkrachtkaarten."

Kosten: 27 euro, dit is inclusief materiaal, koffie / thee.

Bovenstaande activiteiten vinden plaats in kleine setting bij Mieke Mudde thuis, Koolmees 248, 2986VS Ridderkerk. Voor aanmelden en informatie: www.miekemudde.nl , info@miekemudde.nl  of bellen: 06 2470 6162