Nieuwjaarsreceptie ANBO

RIDDERKERK - Zaterdag 9 januari hield de ANBO onder grote belangstelling de nieuwjaarsreceptie in Wielstaete. De leden werden ontvangen met koffie/thee en een slagroomtompouce en leuke muziek verzorgd door Frits Roskam. Charles van der Kooij opende de bijeenkomst met een algemeen welkomstwoord en stond kort stil bij de ontwikkelingen van het laatste halfjaar binnen de ANBO. Door de recentelijke inzichten van het landelijke bestuur werd de rol van de lokale afdelingsbesturen sterk ingeperkt, zo niet opgeheven. De (oud) voorzitter huldigde in zijn toespraak het afgetreden bestuur en commissieleden en sprak een bijzonder woord van dank uit in de richting van Sjanel Boer die met haar enorme inzet de activiteiten en reisjes organiseerde tot veler genoegen en instemming. Sjanel zal dan ook het nieuwe gezicht zijn van de afdeling en door gaan met de door haar ingeslagen weg. Een nieuwsbrief zal het maandelijkse Anbo Ambacht& Ridderkerk bulletin vervangen. Zij kan blijven rekenen op support van oud bestuur en commissieleden waarmee de afdeling dus zal blijven voortbestaan. De geanimeerde bijeenkomst werd afgesloten met een goed verzorgde borrel.