Cindy Lodder heeft een leuke cadeauwinkel ingericht aan de Prinses Margrietstraat.

Cadeautjes met toepasselijke teksten

RIDDERKERK - In Slikkerveer opent Cindy Lodder op vrijdag 22 januari een nieuwe cadeauwinkel. Ze brengt met Kado&zo Ridderkerk originele geschenken, die in veel gevallen ook persoonlijk bedrukt kunnen worden. Cindy is geen onbekende in Slikkerveer. Haar ouders hadden vele jaren een bloemenwinkel aan het Dillenburgplein. Cindy's nieuwe winkel aan de Prinses Margrietstraat 24 is geboren uit de verkoop van cadeauartikelen op braderieën en jaarmarkten, waarmee ze afgelopen jaar begon. De onderneemster kocht hiervoor een plotter, waarmee ze stickers kon bedrukken. Ze maakte hiermee felicitatiebekers, snoeppotjes en bordjes met aansprekende teksten om iemand te bedanken of te feliciteren met een huis of diploma. Gaandeweg kwamen er steeds meer ideeën, onder meer voor originele kraamcadeautjes. "Ik heb nu allerlei cadeautje die ik zelf maak naast mooie geschenkartikelen die ik inkoop. Ook daarmee wil ik wel onderscheidend zijn. Het moet allemaal leuk zijn om weg te geven" stelt Cindy. Haar aanbod kent nu onder meer babymokken, rompertjes, slabbetjes, knuffels, badzout, (geur)kaarsen en windlichten. Een kraam- of ander gelegenheidscadeautje kan ze binnen enkele dagen voorzien van de gewenste tekst: "Het is nog net niet klaar terwijl u wacht, maar als er haast bij is kan ik het ook snel verzorgen. Zelf probeer ik ook steeds nieuwe materialen uit. Het is onvoorstelbaar hoeveel mogelijk is."

De voorlopige openingstijden van Kado&zo Ridderkerk zijn woensdag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Het nieuwste aanbod wordt gepromoot op de Facebook-pagina Kadozo-Ridderkerk.