Hiphop in De Loods

RIDDERKERK - Zaterdag 6 februari vindt er een échte avond voor hiphopliefhebbers plaats in De Loods in Ridderkerk. Met Hef en Sevn Alias heeft de organisatie twee grote jongens uit de rapscene gestrikt.

Naast deze toppers is het podium op deze avond voor opkomende rappers, waaronder de Ridderkerks/Rotterdamse rapformatie Onedream en een Open Mic voor iedereen die op zoek is naar zijn of haar moment in de spotlights. Hef (ook bekend van Feunen in Ridderkerk) heeft onlangs zijn nieuwe album uitgebracht, genaamd '13'. Hij komt naar De Loods met zijn nieuwe tracks en brengt met zijn show natuurlijk ook een paar klassiekers. Sevn Alias is hard op weg om Nederlands beste rapper te worden. Met hits als Ma3lish en Mandela en zijn nieuwe single Kifesh speelt hij iedere zaal plat. Afgelopen weekend stond hij op het Noorderslagfestival en noemde het alternatieve popmuziek platform 3voor12 zijn show de beste van het hele festivalprogramma. Naast de liveacts zullen ook de Ridderkerkse dj's Sebastian Moreno en Von Blitz van zich laten horen en tussen de optredens door zorgen voor de vetste beats. De avond start om 21.00 uur en duurt tot 02.00 uur. De minimumleeftijd is 16+ (identificatie verplicht). Aan de deur kosten de kaarten € 10,--, maar in de voorverkoop zijn ze voor € 5,-- te koop. Rappers die mee willen doen aan de Open Mic kunnen zich melden via: info@deloodsridderkerk.nl.