Ian Siegal komt met een nieuwe band

Bluesfestival met bands uit België, Duitsland, Engeland en Amerika

RIDDERKERK - Deze week is de kaartverkoop gestart voor het Bluezy Bluesfestival dat op zaterdag 2 april in Ridderkerk wordt gehouden. Dit jaarlijkse festival brengt dit keer onder meer de Ralph de Jongh Band en de Amerikaanse songwriter Zac Harmon naar sporthal De Fakkel. Daarnaast keert de Engelse bluesmuzikant Ian Siegal terug in Ridderkerk. Hij was een van de toppers bij de viering van het tienjarig bestaan van het festival en zal nu met een compleet nieuwe band op het podium verschijnen. "'Mr. Boogie Woogie" Eric-Jan Overbeek komt met een band en blazerssectie om een "Fats Domino Tribute" te brengen. Verder heeft de organisatie zich verzekerd van Kai Strauss & The Electric Blues Allstars, The Dirty Aces uit Engeland en Tiny Legs Tim uit België.

Kaarten voor het festival kosten in de voorverkoop € 25,- en aan de zaal € 30,-. Kaarten zijn inmiddels verkrijgbaar via de website: www.bluezybluesfestival.nl, waarbij de snelle beslissers ook nog eens meedingen naar een gratis overnachting bij Hotel Van der Valk Ridderkerk. Binnenkort zijn de kaarten ook verkrijgbaar op de volgende Ridderkerkse voorverkoopadressen: Sportcafe de Fakkel aan de Sportlaan 8-10, Radio Ridderkerk, Jhr. de S. Lohmanstraat 1 en Primera Sandy, Ridderhof 29A.