Ger Vos wil met een VIP-concert voor ondernemers gratis kaarten voor ouderen verdienen

Ger Vos zingt voor eenzame ouderen

RIDDERKERK - In samenwerking met Stichting Karaat verzorgt zanger Ger Vos op donderdag 26 mei een concert in theater Het Plein voor eenzame ouderen uit Ridderkerk. De Ridderkerkse senioren kunnen hier kosteloos een wervelende show vol met memorabele klassiekers bijwonen. In navolging van zijn succesvolle concerten en met het oog op de lustrumeditie van zijn Feeling Good Tour in november 2016 in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam, heeft Ger Vos de wens om de Ridderkerkse ouderen van de 'Gouden generatie' een onvergetelijke dag te bezorgen. Om dit doel te bereiken wordt de hulp van ondernemers ingeroepen. Voor hen staat er op 26 mei in de avond eenVIP-concert met een diner vooraf gepland, verzorgt door het recent geopende grandcafé Burgerzaken "Voor elk VIP-ticket dat een ondernemer koopt voor het avondconcert, mag één oudere in de middag gratis naar het theater. Zo kunnen we ook senioren die om diverse redenen niet zo gemakkelijk uitgaan mee laten genieten. Want ook ouderen tellen mee" aldus Vos. De eenzame ouderen die op 26 mei centraal staan in theater Het Plein zullen van Karaat Ridderkerk een uitnodiging ontvangen of kunnen kaarten ophalen bij Karaat Ridderkerk aan de Schoutstraat 5 (er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar). Geïnteresseerde ondernemers kunnen meer informatie vinden op www.gervos.com of contact opnemen met Ger Vos Music Productions via annemieke@gervos.com. Partners van dit event zijn de Gemeente Ridderkerk, Van der Valk Hotel Ridderkerk, HJ Media-groep en Ger Vos Music Productions en CT-AV.