Na afloop waren er nuttige tips voor de musical op 23 april

Meidensoos bij wijktheater

RIDDERKERK - In januari is een aantal meiden van de Ridderkerkse meidensoos, georganiseerd vanuit het jongerenwerk van Sport en Welzijn, begonnen met het maken van een musical onder begeleiding van acteur Marco. Jongerenwerker Tina van Bennekom kwam naar aanleiding hiervan in gesprek met acteurs van het Rotterdams Wijktheater en werd uitgenodigd om met de meiden naar de voorstelling Me, Myself and I te komen in de schouwburg te Rotterdam.

Deze voorstelling gaat over de strijd tussen wie je bent, wie je wilt worden en over hoe anderen over je denken. Over: het vaak horen dat het nooit goed komt en dan daar opeens in gaan geloven. Over: ooit gepest zijn en sindsdien geen verdriet meer tonen. Over: het dromen van een harmonisch gezin, maar ondertussen omringd worden door agressie. Kortom, over Me Myself and I. Meer informatie over de voorstelling vind je op www.rotterdamswijktheater.nl.

Het was een gezellig uitstapje en de voorstelling was interessant en leerzaam. Na de voorstelling konden de meiden vragen stellen aan de acteurs en actrices en kregen zij nuttige tips. De musical die de meiden afgelopen maanden hebben voorbereid, wordt op zaterdag 23 april opgevoerd in de Loods. Voor meer informatie kan een mailtje naar Tina van Bennekom (christina.vanbennekom@senw-ri.nl) of Fariesh Abdoelrahman (fariesh.abdoelrahman@senw-ri.nl).