Bibliotheek opnieuw gecertificeerd

RIDDERKERK - Een aantal medewerkers van Bibliotheek Ridderkerk ontving een grote bos bloemen uit handen van Ankie Kesseler, directeur bestuurder van de Bibliotheek AanZet. Dit om te vieren dat de organisatie weer voor vier jaar gecertificeerd is. Wethouder Japenga was daarbij ook aanwezig. De gelegenheid werd aangegrepen om met elkaar bij te praten en te horen wat er speelt in Ridderkerk. Ankie Kesseler: "In het dagelijks werk merk je weinig van zo'n certificering, maar juist met dat dagelijkse werk hebben we met de organisatie laten zien hoeveel kwaliteit we in huis hebben. De certificering is met name voor de gemeente belangrijk; het geeft aan dat we aan de gestelde normen voldoen. Maar het is voor mij vooral een bevestiging dat we met z'n allen elke dag heel goed werk leveren voor ons publiek. En daar mogen we allemaal trots op zijn."