Zomerconcerten vanaf 6 mei

Vrijdagavond 6 mei wordt het startsein gegeven voor weer een nieuwe reeks SER Zomerconcerten onder de overkapping in winkelcentrum de Ridderhof in Ridderkerk.

De werkgroep Zomerconcerten heeft voor deze jaargang van dit vaak drukbezochte evenement weer een mooi gevarieerd programma kunnen neerzetten. Dit jaar wordt het spits afgebeten door de Spaans Ridderkerkse Noordzanger Javi Escalera. Naast alle plaatselijke Harmonieverenigingen zullen tal van koren, orkesten en bands uit Ridderkerk en omgeving ook dit jaar weer hun beste beentje voor zetten. Het eerste zomeravondconcert van Escalera begint om 19.30 uur. Andere optredens in mei komen voor rekening van Percussiegroep Ridderster (20 mei 19.30 uur), het meezingkoor van Harmonie Barendrecht (21 mei 13.00 uur) en het Shantykoor Overstag (27 mei 19.30 uur).