Winnaars van Feyenoordtoernooi

Triple B van team Ridderkerk heeft het Feyenoord straatvoetbaltoernooi gewonnen. Dit team met vijf kinderen uit Bolnes en vijf uit de Beverwaard was in de finaleronde alle talentvolle straatvoetballers van Rotterdam de baas.

Het was de eerste keer dat vanuit Ridderkerk is meegedaan aan de Feyenoord Street League Rotterdam. Team Ridderkerk stond met zes ploegen aan de aftrap van competitiegroep E, waarvoor de wedstrijden vanaf 18 oktober 2015 om de zondag plaatsvonden op het Cruijff Court in Slikkerveer en Beverwaard.

Triple B verloor daarin maar één wedstrijd van concurrent FC Beverwaard. Buiten de wedstrijden konden alle teams punten verdienen dor buurtbijdrages te doen en sponsors te zoeken. Het was een nek-aan-nek-race tussen beide toppers. Triple B eindigde uiteindelijk als tweede, maar mocht wel door naar de finales. Daarin werden tegen in alle wedstrijden de punten gepakt.

De kampioenen op de foto zijn (v.l.n.r.) zittend Arjan, Mikey, Gioviano, Skip, Isaac en Vincent en staande Nathan, Bradley, inwoner van Bolnes, trainer André en Milano, inwoner van Beverwaard. Niet op de foto Benjamin uit Bolnes, die op dat moment een KNVB-wedstrijd had.