Debby Gerhardt van Stravaganza (r) en Marion Bertels (foto www.stravaganza.nl)

Verwendag bij "in Mind & Body"

RIDDERKERK - De stichting 'in Mind & Body' in Ridderkerk verzorgt op zaterdag 28 mei een gratis verwendag voor (ex)oncologiepatiënten én chronisch zieken. Ook mogen deze mensen iemand anders meenemen naar de verwendag.
De dag is geheel kostenloos voor deelnemers. Het wordt geen 'zware dag', maar juist relaxed en hopelijk veel gezelligheid. "Vooral een dagje geen zorgen maken'' zegt Marion Bertels van de organiserende stichting: "We zijn een stichting die deze dag als cadeautje aanbiedt aan zieke mensen. Wij doen dat vanuit dienstbaarheid en verbinding. Het initiatief is ontstaan met vrijwilligers vanuit de stichting, docenten. Er zijn speciaal voor deze dag mensen opgeleid om te masseren."
Op het programma voor deze zaterdag staan na de ontvangst met koffie/thee workshops met yoga en Chi Kung. Ook met een ziek lichaam kan men daar baat bij hebben. Daarna kunnen de deelnemers genieten van een gezonde lunch en massages (voetreflex of oosters). Er wordt afgesloten met een verloting voor een gratis fotoshoot van Stravaganza. Fotografe Debby Gerhardt, die net als de stichting haar studio heeft in de voormalige huishoudschool, zal een klassiek portret van de winnaar of winnares maken. (Ex)patiënten die willen deelnemen aan deze verwendag kunnen zich aanmelden via: marionbertels@hotmail.com of 06 4846 5902.