Kunst en muziek in kerk

RIDDERKERK - Zaterdag 21 mei is er van alles te zien en te horen in de Opstandingskerk in Rijsoord. Van 14.00 tot 17.00 uur is er een tentoonstelling van de Rijsoordse kunstenaars Wout Haasjes, Jos Crezée, Reinie de Koning en Freek Bahlman. Om 15.00 uur is er een miniconcert van de band Bridges. In deze band spelen twee zoons van het predikantenechtpaar Dick ter Horst en Tineke Flim, die jarenlang in Rijsoord dienden. Er is ook een dvd-vertoning van de musical "Joseph and the amazing Technicolor dreamcoat". Gemeenteleden van de Opstandingskerk brachten enkele jaren geleden deze musical met in de hoofdrol Jared Grant, bekend uit "The Voice of Holland". Koks van Eetcafé De Fontein dragen culinaire aan deze middag bij.