Veel geld voor kinderbijbels

RIDDERKERK - Vrijdag 13 mei was het een spannende dag op de Ds. G.H. Kerstenschool te Ridderkerk. Er werd door iedereen uitgekeken naar de bekendmaking van de opbrengst van de actie voor de Bonisazending.

Bijna alle leerlingen waren daarvoor verzameld in de hal. Nadat een puzzel was opgelost werd de geweldige opbrengst door een aantal leerlingen gepresenteerd: € 8.237,51 ! ! Al verschillende weken was hiervoor hard gewerkt aan het project en voor de actie. De groepen 1-2 hadden kijkdozen gemaakt, de groepen 3-5 hielden een kleedjesmarkt en de groepen 6-8 een sponsorloop. Op de projectavond konden alle ouders en overige belangstellenden zelf komen kijken. Ook was er van alles te doen en te koop: o.a. kroepoek, Chinese thee, een Chinees restaurant, presentaties, schoenen poetsen, foto's maken in Chinese kleiding en een veiling. Deze avond werd erg druk bezocht! Het geld van deze actie is o.a. bestemd voor een project voor de aanschaf van Chinese kinderbijbels: "Fijn dat we op deze manier mochten meehelpen zodat ook deze kinderen ver weg mogen horen uit de Bijbel!"