Gezocht: De leukste brildrager van Ridderkerk

RIDDERKERK – Anouk Smulders is presentatrice, topmodel en sinds vandaag officieel onderdeel van het fashion team van Specsavers. Dit jaar gaat zij niet alleen op zoek naar aanstormend talent in modellenland, maar óók naar leuke brildragende mannen en vrouwen die er fantastisch uitzien met bril. Brildragers uit Ridderkerk kunnen zich vanaf vandaag weer opgeven voor de Brildrager van het Jaar-verkiezing van Specsavers via www.brildragervanhetjaar.nl. Per leeftijdscategorie wint één brildrager de eretitel maar daarnaast ook een reischeque van 1000 euro, een meet & greet met Anouk Smulders en twee gratis brillen om optimaal te kunnen variëren met je outfit.

Maak kans op mooie prijzen
Brildragers kunnen zich vanaf 26 mei t/m 23 juni inschrijven voor de verkiezing in de leeftijdscategoriën 16-25, 26-45 en 45+ jaar oud. Het Nederlandse publiek kan van 9 juni t/m 30 juni stemmen op zijn/haar favoriete kandidaat. Per leeftijdscategorie gaan de vijf kandidaten met de meeste stemmen door naar de finale en worden voorgesteld aan de jury.

Aanmelden en meer informatie via www.brildragervanhetjaar.nl