75 jaar lid van SV Slikkerveer

RIDDERKERK - Bij voetbalvereniging Slikkerveer zijn dit jaar twee heren maar liefst 75 jaar lid. Afgelopen zaterdag werden Arie van Beek (87) en Theo Jagt ( bijna 92) in het zonnetje gezet door voorzitter Joop van Ettinger met een Slikkerveer taart.
"Het is gebruikelijk bij Slikkerveer dat we onze jubilarissen pas huldigen nadat het lidmaatschapsjaar voorbij is op de Nieuwjaarsreceptie en dat is feitelijk dan al weer een half jaar later. Zo lang wilden we daar niet op wachten, want met zowel Arie als Theo hebben we twee kanjers binnen onze vereniging waar we supertrots op zijn´´ aldus Joop van Ettinger.
De oudgedienden staan het liefst elke zondag nog bij het eerste elftal langs de lijn en houden alle verrichtingen van ´hun cluppie´ heel nauwgezet bij. Tijdens het komende Ridderkerk Toernooi, dat dit jaar gehouden wordt bij Slikkerveer, zullen ze op de finaledag samen de aftrap gaan nemen. Op de Nieuwjaarsreceptie volgt dan pas de officiële huldiging, maar daar smaakte de taart nu niet minder om.

Lid van Verdienste
Afgelopen vrijdag 1 juli werd tijdens de traditionele Medewerkersavond voor alle vrijwilligers en medewerkers van sv Slikkerveer Gilles Brandt benoemd tot Lid van Verdienste bij Slikkerveer. Gilles is niet alleen het oudste spelende lid, maar daarnaast al vele jaren wedstrijdsecretaris en ´trainert´ van de ongeselecteerde senioren. Jan Kuiper, wedstrijdsecretaris van de pupillen, is uitgeroepen tot "vrijwilliger van het jaar". Slikkervers sportploeg van het jaar zijn de junioren van A3, terwijl Vincent de Jong tot voetballer van het jaar is verkozen.