Ridderkerk Toernooi met pannenkoeken

Alle Ridderkerkse voetbalclubs zijn alweer gestart met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. De selecties trainen en oefenen. Traditiegetrouw begint het seizoen ook met de lokale strijd om de Jacques van der Linden Wisselbokaal.

Het Ridderkerk Toernooi wordt dit keer gespeeld bij sv Slikkerveer in het Reijerpark. Titelverdediger is RVVH. Naast de bokaal voor de winnende club is er weer een prijs voor de beste voetballer van het toernooi. Op dinsdag 2 augustus wordt om 19.30 uur het eerste duel gespeeld tussen Rijsoord en Slikkerveer. Woensdag 3 augustus volgt om 19.30 uur het duel tussen RVVH en Bolnes.

Op zaterdag 6 augustus begint om 12.00 uur de wedstrijd om de derde en vierde plaats en volgt om 14.30 uur de finale. De aftrap op de finaledag wordt verricht door Arie van Beek en Theo Jagt, die beiden maar liefst 75 jaar lid zijn van Slikkerveer. Wethouder Tineke Keuzenkamp komt de prijzen uitreiken. De finaledag krijgt een muzikaal tintje mee. Vrijwilligers van de FoodCompany komen pannenkoeken bakken. De entree bij alle wedstrijden van het Ridderkerk Toernooi is gratis.