Reportage over modelbouw

TV Ridderkerk zendt komende week een film uit over de jubileumtentoonstelling van de Scheeps-Modelbouw Vereniging Ridderkerk.

De modelbouwers vierden op 4 juni jl. het 40-jarig bestaan van hun club met een tentoonstelling in WVC Bolnes. Zo'n 75 leden van SMVR presenteerden in het wijkcentrum ongeveer honderd modellen, variërend van sleepboten tot drijvende kranen. Ook werden er demonstraties met werkende modellen gegeven was er gelegenheid. Daarnaast konden de bezoekers adviezen en tips voor het bouwen van modellen krijgen. De tentoonstelling werd geopend door wethouder Marten Japenga. Harry Noy van TV Ridderkerk was erbij en maakte hiervan een reportage. Zijn impressies worden van zondag 21 t/m vrijdag 26 augustus vanaf 15.00 tot 23.00 uur op elk heel uur uitgezonden. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) of kanaal 336 (CL+module). Ook kan men kijken via de mobiele app Lokale Omroep en het YouTube-kanaal van RTV Ridderkerk. Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.