Drie prijzen voor Ridderkerkse miss

RIDDERKERK - Lindsay Deylius is met drie prijzen teruggekomen uit Costa Rica. De Ridderkerkse deed van 9 t/m 19 augustus mee aan de internationale missverkiezing Reina Intercontinental 2016. Gedurende hun verblijf werden de deelnemers beoordeeld op hun karakter, performance, uiterlijk en intelligentie.
De 26-jarige Lindsay behaalde de tweede plek in de Petite klasse en werd hiermee First Runner-up Reina Petitie Intercontinental 2016. Daarnaast won ze twee extra titels: Fotogenica (fotogeniek) en Folklore Intercontinental. Voor dit laatste titel was ze gestoken in 'nationaal kostuum', in dit geval verkleed als kaasmeisje in Delfts blauw op traditionele gele klompen en tulpen in haar hand.
"Met drie titels naar huis gaan is leuk thuiskomen!" aldus Lindsay, die met veel plezier terugkijkt op haar dagen in Costa Rico. "We liepen daar als missen veel shows en deden fotoshoots. Daarnaast hadden we een citytour, een dag naar een beachclub, een bezoek aan de jungle en zijn we krokodillen gaan spotten" blikt de miss op onvergetelijke ervaringen terug.
De finale vond op 17 augustus plaats in Teatro Teatro Eugene O'Neill in San José. Lindsay mocht een prachtige jurk dragen van Unique Dresses. Fotograaf en designer Mario Peraza heeft alle missen beoordeeld tijdens de fotoshoot in zijn ontworpen badkleding.