Gezocht: oud Ribadspelers!

RIDDERKERK - In het kader van het 50-jarig bestaan organiseert Badmintonvereniging Ribad op zaterdag 1 oktober een reünietoernooi met spelers van nu en vroeger. Iedereen die in het verleden bij de Ridderkerkse club heeft gespeeld kan het racket weer hanteren tussen 12.00 en 18.00 uur. Ook kunnen oudgedienden hun voormalige teamgenoten aanmoedigen vanaf de tribune van sporthal Drievliet, Aansluitend is er een dinertje en is er de rest van de avond ruime gelegenheid om herinneringen op te halen. Wie verhalen en anekdotes gemist heeft in de zomerartikelen van Ribad in de Combinatie is van harte uitgenodigd om deze te delen in het Sportcafé. Hier zal ook een kleine Ribad-tentoonstelling worden opgesteld. Wie nog oude foto's, vaantjes, bekers, medailles of andere tastbare herinneringen heeft kan dit laten weten aan de Ribad-jubileumcommissie. Voor meer informatie en aanmelding voor de reünie: www,ribad.nl of 50jaar@ribad.nl.