Grootste taart van Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 10 september wordt in het winkelhart van Ridderkerk een feest gevierd ter gelegenheid van 45 jaar Ridderhof, 25 jaar Jorishof en 10 jaar Koningshof. Al eerder werd bekend dat de meidengroep O'G3NE en zangeres Sharon Doorson een optreden komen verzorgen.

Maar er valt die dag nog veel meer te verwachten. Zo zullen er gedurende de dag diverse traktaties worden uitgedeeld. En gaan de bakkers van bakkerij Voordijk aan de slag om de grootste, mooiste en lekkerste taart van Ridderkerk te creëren. Dit doen zij in samenwerking met Jumbo Supermarkt Ridderkerk die voor diverse andere zaken zorg zal dragen om deze taart te verdelen onder de bezoekers.

Puzzeltocht

Ook zal er op deze feestdag in het winkelcentrum een puzzeltocht worden georganiseerd waar mooie prijzen mee te winnen zijn. Haal nu vast de flyer/deelnameformulier bij één van de vele winkels en/of bij de klantenservice van de Hema. Voor nog veel meer nieuws, informatie en het programmaoverzicht zal er volgende week een speciale bijlage te vinden zijn in de Combinatie. Het volledige programma zal ook te vinden zijn op: www.winkelhartridderkerk.nl.