Oproep oud-Ribad-spelers

RIDDERKERK - In het kader van het 50-jarig bestaan organiseert de Ridderkerkse Badmintonvereniging Ribad op zaterdag 1 oktober een reünietoernooi met spelers van nu en vroeger. Heb je in het verleden bij Ribad gespeeld? Test dan je sportieve vaardigheden tijdens het toernooitje van 12 tot 18 uur. Of moedig jouw oud-teamgenoten aan vanaf de tribune in Sporthal Drievliet. Aanmelden kan nog tot 24 september.

's Avonds is er tijdens een dinertje en de rest van de avond ruime gelegenheid om herinneringen op te halen in het Sportcafé. Hier zal ook een kleine Ribad-tentoonstelling worden georganiseerd, dus wie nog oude foto's, vaantjes, bekers, medailles of andere tastbare herinneringen heeft kan deze bij de Ribad-jubileumcommissie aanmelden.

Kijk voor meer informatie in de 50-jaar-kalender op www.ribad.nl. Vragen, aanmelden of ideeën graag aan 50jaar@ribad.nl