Rofafabo met Lee Towers

RIDDERKERK - De veertigste editie van de Rofafabo in Bolnes gaat opgeluisterd worden door Lee Towers. De oud Bolnessenaar zal op zaterdag 8 oktober belangeloos een optreden verzorgen bij deze jaarlijkse rommelmarkt en fancy-fair.
Hij doet dat ook als oud-ambassadeur van het Familiehuis van het Daniel den Hoedt Ziekenhuis. Een deel van de opbrengst van de Rofafabo gaat dit jaar naar dit goede doel. De Rofafabo, een afkorting van Rommelmarkt Fancy-Fair Bolnes, wordt al veertig jaar georganiseerd door de Bijzondere Activiteiten Kommissie (BAK) van de Protestantse gemeente in Bolnes. Dit jaar zijn de activiteiten in en rond het zalencomplex van de kerk aan de Pretoriusstraat 56 op vrijdag 7 en zaterdag 8 oktober. Het optreden van Lee Towers is zaterdag om 12.00 uur in de zaal van de kerk. De toegang is gratis.