Flashmob door jarige Balletstudio Violetta

RIDDERKERK - Op zaterdagmiddag 1 oktober verrasten zo'n 30 leerlingen van Balletstudio Violetta het winkelende publiek in Ridderkerk met een flashmob. Leerlingen van alle leeftijden dansen op het plein voor winkelcentrum Jorishof. Verbaasde voorbijgangers bleven massaal staan kijken nadat de muziek was ingestart.

Balletstudio Violetta bestaat dit seizoen tien jaar en viert dit met verschillede, leuke dansactiviteiten, zoals deze flashmob. Op 29 oktober vindt de volgende feestelijke activiteit plaats in de dansstudio. Een danser van het Scapino Ballet Rotterdam geeft dan een moderne dansworkshop aan de ingeschreven leerlingen. "Het is uniek en bijzonder dat een dansers van zo'n toonaangevend dansgezelschap naar onze studio komt om de leerlingen stukken uit de voorstelling TING! van het Scapino Ballet te leren!", vertelt Anne-Marie, eigenaresse van Balletstudio Violetta.