Taxatie van oude boeken

RIDDERKERK - Vrijdag 14 oktober komt de bekende Nederlandse taxateur Arie Molendijk uit Rotterdam weer oude boeken en documenten taxeren in Ridderkerk. Hij zal hiervoor van 13.00 tot 16.00 uur aanwezig zijn  in het Van der Valk Hotel Ridderkerk aan de Krommeweg 1.

Molendijk heeft bijna 1600 taxatiedagen op zijn naam staan en hij heeft in de loop der jaren internationaal een reputatie opgebouwd met zijn boekenkennis. Afgelopen maand was hij aanwezig op de boekenparade in Amsterdam en taxeerde voor het publiek in samenwerking met enkele conservatoren, hoogleraren van de Koninklijke Bibliotheek uit Den Haag

Molendijk is een expert op het gebied van (Staten)bijbels, oude atlassen en prenten- en kinderboeken. Daarnaast weet hij alle oude boeken goed op waarde te schatten, evenals oude documenten, brieven en foto's.

Het taxeren bij Van der Valk kost € 5,-- per persoon, ongeacht het aantal te beoordelen boeken. Adviezen voor een veiling of verkoop worden graag verleend.  Voor meer informatie: www.molendijkboeken.nl of amolendijkboeken@outlook.com.