Volle kerk voor Lee Towers

RIDDERKERK - Lee Towers zorgde zaterdagmiddag voor een volle kerkzaal van de Protestantse Gemeente te Bolnes. De zanger had een 'thuisoptreden' ter gelegenheid van de 40ste Rofafabo. De rommelmarkt en fancy-fair werd voor zijn optreden een uurtje stilgelegd. Terug in zijn oude wijk vertelde de bekendste Bolnessenaar dat hij nog nooit dit kerkgebouw van binnen had gezien. Hij kwam er gratis zingen als ambassadeur van het Daniel den Hoed Familiehuis. Na afloop werd er voor dit doel gecollecteerd. Ook gaat een kwart van de opbrengst van de Rofafabo naar dit goede doel. Lee werd uitbetaald met een taart van bakkerij Vos. Berekend is dat deze bakkerij de afgelopen jaren rond de 4000 taarten voor de Rofafabo gemaakt heeft.