Balletdocente met handelsmissie

RIDDERKERK - Eind september heeft de eigenaresse van de Ridderkerkse Balletstudio Violetta, Anne-Marie Pos-Terlouw, deelgenomen aan de economische handelsmissie in Zuid Korea. Onder leiding van minister-president Mark Rutte ging zij samen met 65 ondernemers uit heel Nederland naar Seoul om haar lokale activiteiten binnen dans en cultuur internationale bekendheid te geven. Dit alles met als doel mooie samenwerkingen op te zetten.

Op speciale uitnodiging van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland mocht Anne-Marie deelnemen aan het uitgebreide handelsmissie programma vol seminars en meetings. Zo sprak ze o.a. met afgevaardigden van de Seoul Foundation for Arts & Culture. "Deze handelsmissie was een ware belevenis voor mij persoonlijk. Als kleine, culturele onderneemster uit Ridderkerk zijn nu zoveel nieuwe deuren voor mij geopend. We werken toe naar unieke, internationale samenwerken op gebied van dans waarvoor ik me graag hard maak" vertelt Anne-Marie trots. De handelsmissie werd afgesloten met het Holland Trade Diner waar o.a. minister-president Mark Rutte, staatssecretaris Martijn van Dam en Guus Hiddink aanwezig waren.