Elke in Spotlight op TV Ridderkerk

De zangeres Elke staat centraal in een nieuwe aflevering van het programma "Spotlight" van TV Ridderkerk. Afgelopen zomer bracht de blonde zangeres haar debuutalbum Love Game uit. Richard Veen interviewde haar hierover en vroeg haar uiteraard ook naar haar toekomstplannen.

Samen met gitarist Lazlo werd ook een aantal liedjes akoestisch in de studio van de lokale omroep gespeeld. TV Ridderkerk zendt "Spotlight" met Elke deze week dagelijks uit om 15.00, 18.00 en 21.00 uur.

De lokale programma's zijn te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module) en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.